Ilmainen toimitus Suomessa alkaen 60 €:n tilauksesta! 🥰​

Kynsilakkatarrat – Paras vaihtoehto tavalliselle kynsilakalle

Search
Close this search box.

Myyntiehdot

Verkkokaupan Stikily.ee (jäljempänä Verkkokauppa) omistaja on OÜ RA Meedia (rekisteritunnus 11980192), jonka kotipaikka on Oru küla, Kose vald Harjumaa.

Myyntisopimuksen voimassaolo, tavara- ja hintatiedot

  • Myyntiehdot koskevat tavaroiden ostamista Verkkokaupasta.
  • Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden vieressä, kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat ovat euroissa.
  • Tavaran toimituksesta ei peritä maksua.
  • Toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimitamme tuotteet keskimäärin 1-2 arkipäivän sisällä.
  • Toimituskulut näkyvät ostajalle tilauksen yhteydessä.
  • Tietoja tuotteista on Verkkokaupassa suoraan tuotteiden vieressä.

Tilauksen tekeminen

  • Tavaran tilaamiseksi sinun tulee lisätä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Voit tehdä tilauksen täyttämällä vaaditut kentät ja valitsemalla sopivan toimitustavan. Tämän jälkeen näytölle tulee maksun suuruus, jonka voi maksaa turvallisesti seuraavilla maksutavoilla:
  • Viron pankkilinkit: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

HUOM! Kun maksat pankkilinkillä, muista painaa “Takaisin kauppiaalle” -painiketta pankin sivulla.

  • Mikäli tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran vanhenemisen tai muun syyn vuoksi, asiasta ilmoitetaan ostajalle mahdollisimman pian ja maksetut rahat (sis. toimituskulut) palautetaan välittömästi, kuitenkin viimeistään 14. päivää ilmoituksen lähettämisestä.

Tarjouskoodi ja kupongit

  • Stikily.ee -sivustolla on mahdollista käyttää alennuskoodia tilauksen yhteydessä. Tarjouskoodi antaa alennuksen tietyn ostoskorin summasta, prosenttiosuudesta ostoskorin summasta sekä tietyn tuotteen määrästä ja/tai alennusten toimituksesta
    • Tarjouskoodia voidaan käyttää lisäämällä olemassa oleva koodi “ostoskori”- tai “kassa”-sivun ruutuun
    • Alennuskoodin onnistuneen käyttöönoton jälkeen verkkosivulle tulee viesti ”Kuponkikoodi käytetty onnistuneesti” ja asiakas näkee alennuksen tilausyhteenvedosta.
    • Alennuskoodiin voi kohdistua käyttörajoitus (päivämäärä, vähimmäisostosumma, alennus koskee tiettyä tuotetta tai tuoteryhmää)
    • Alennuskoodia voi käyttää lisäksi / vain ilmainen toimitus
    • Tarjouskoodit ovat yleensä saatavilla erilaisten kampanjoiden aikana, kiitos uutiskirjeen tilaamisesta, kiitos palautteen kirjoittamisesta ja niin edelleen.
    • Tarjouskoodin ja muiden ehtojen voimassaolo on kuvattu tietyllä kampanjasivulla.
  • Sopimus astuu voimaan, kun erääntynyt summa on saapunut Verkkokaupan käyttötilille.
  • Mikäli tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen vuoksi tai jostain muusta syystä, siitä on ilmoitettava ostajalle mahdollisimman pian ja palautettava maksetut rahat (sis. toimituskulut) välittömästi, kuitenkin viimeistään 14. päivää ilmoituksen lähettämisestä.

Toimitus

  • Tavarat lähetetään seuraaviin maihin: Viro
  • Tavarat lähetetään asiakkaalle käyttämällä DPD-pakettiautomaatteja. Asiakas päättää kassalla, mihin koneeseen tuotteet toimitetaan.
  • Toimituskulut maksaa ostaja ja vastaava hintatiedot näkyvät toimitustavan vieressä.
  • Lähetykset saapuvat yleensä ostajan ilmoittamaan määränpäähän 3-14 arkipäivän sisällä.
  • Poikkeustapauksissa oikeus toimittaa tavarat enintään 45 kalenteripäivän kuluessa.
  • Myyntilasku ei sisälly pakettipakkaukseen erikseen. Mikäli asiakas haluaa saada myyntilaskun erillisellä paperilla, tulee siitä ilmoittaa kirjallisesti kiri@stikily.ee tilauksen lähettämisen jälkeen.

Peruuttamisoikeus

  • Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus perua verkkokaupassa solmittu sopimus 14 päivän kuluessa.
  • Peruuttamisoikeus ei koske, jos ostaja on oikeushenkilö.
  • 14 vuorokauden palautusoikeuden käyttämiseksi tilattua tuotetta ei saa käyttää muulla tavalla kuin on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden todentamiseksi tavaroiden testaamiseen fyysisessä myymälässä sallitulla tavalla.
  • Tavaran palauttamista varten on toimitettava peruuttamishakemus tuotteen ostosta ja lähetettävä se sähköpostiosoitteeseen kiri@stikily.ee viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
  • Tavaran palautuskustannuksista vastaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote).
  • Ostajan on palautettava tavara 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava, että hän on luovuttanut tavarat rahdinkuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa.
  • Palautetun tavaran vastaanotettuaan verkkokauppa palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saamat maksut.
  • Verkkokauppa voi kieltäytyä palautuksesta ennen kuin sopimuksen kohteena oleva tuote on palautettu tai ostaja on toimittanut todisteen tuotteen palautuksesta sen mukaan, kumpi on aikaisempi.
  • Mikäli ostaja on nimenomaisesti valinnut verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta tavanomaisesta toimitustavasta poikkeavan toimitustavan, Verkkokaupan ei tarvitse korvata kuluttajalle tavanomaiseen toimitustapaan liittyvän kulun ylittävää hintaa.
  • Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä kaupasta ja vaatia ostajalta tavaran palautus, jos tavaran hinta verkkokaupassa on virheen vuoksi huomattavasti alhaisempi kuin tavaran markkinahinta.

Oikeus tehdä valitus

  • Verkkokauppa vastaa ostajalle myydyn tavaran virheestä tai virheestä, joka oli olemassa jo tavaran luovutushetkellä ja joka ilmenee kahden vuoden kuluessa tavaran luovuttamisesta ostajalle. Ensimmäisen kuuden kuukauden aikana tavaran toimittamisesta ostajalle oletetaan, että virhe oli olemassa jo toimitushetkellä. Verkkokaupan vastuulla on kumota kyseinen olettama.
  • Ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kiri@stikily.ee tai soittamalla numeroon +372 53 001 301
  • Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat ilmenneet sen jälkeen, kun tavara on toimitettu ostajalle.
  • Mikäli Verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on virheitä, joista Verkkokauppa vastaa, Verkkokauppa korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen. Mikäli tavaraa ei voida korjata tai vaihtaa, Verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimukseen liittyvät maksut.
  • Verkkokaupan on vastattava kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai kirjallisesti jäljennettävässä muodossa 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

  • Verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja (mm. nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkitiedot) vain tilauksen käsittelyyn ja tavaran lähettämiseen ostajalle.
  • Verkkokauppa välittää henkilötietoja kuljetuspalvelua tarjoaville yrityksille tavaroiden toimittamista varten.
  • Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain, jos ostaja on ilmoittanut halunsa syöttämällä sähköpostiosoitteensa verkkosivuille ja ilmoittanut haluavansa vastaanottaa suoramainoksia.
  • Ostaja voi milloin tahansa peruuttaa sähköpostiin lähetetyt tarjoukset ja uutiskirjeet ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjoukset sisältävän sähköpostin ohjeita.

Argumenttien ratkaiseminen

  • Mikäli ostajalla on verkkokauppaa koskevia reklamaatioita, ne tulee lähettää osoitteeseen kiri@stikily.ee tai puhelimitse: +372 53 001 301
  • Jos ostaja ja Verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan erimielisyyttä sopimuksella, ostaja voi kääntyä kuluttajariitalautakunnan puoleen. Menettelyn ehdot ovat saatavilla ja hakemuksen voi jättää täältä https://www.komisjon.ee/ . Kuluttajariitalautakunta on toimivaltainen ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet. Ostajan valituksen käsittely komissiossa on maksutonta. Ostaja voi kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisufoorumin puoleen http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Shopping Cart
Scroll to Top

Tule kanta-asiakkaaksi

LISÄKSI ANNAMME SINULLE 10 % ALENNUSKOODIN ENSIMMÄISTÄ OSTOSTASI VARTEN!